24/9-13

Idag hade vi bara grupparbete men det var mycket som skulle göras så vi träffades vid åtta. Blev klara lite innan tre så jag och Sarah åkte en sväng in till stan. Fick med mig två par jeans, en plånbok och två par trosor hem. Har även färgat håret idag och städat hela lägenheten eftersom jag inte gjorde klart det i söndags. Imorgon har var bara ett seminarium och en föreläsning och sen på kvällen kör vi på utgång. Kommer bli roligt eftersom jag har inte varit ute på så många ställen här ännu. Eftersom med nollningen och det har det alltid varit på samma ställe, men det var ändå roligt där. Nu ska jag kolla på ett avsnitt av sons of anarchy och sen sova. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0