20.46

Händer inte så mycket i mitt liv just nu, jag är i skolan och när jag inte är i skolan pluggar jag för fullt. Har hur mycket som helst nu. Men kommer nog bara vara såhär första terminen sen skulle det nog vara lite lugnare. Annars trivs jag väldigt bra här i Kalmar, börjar lära mig en hel del vart allt ligger och sånt så nu hittar jag ganska bra. Har även träffat väldigt trevliga människor, de flesta av dom går i min klass men vissa har andra inriktningar. Saknar min familj och mina vänner där hemma väldigt mycket men förmodligen så kommer jag hem om någon helg. På lördag är det finsittning och alltså sista dagen vi är nollor och blir ettor istället. Längtar lite till lördag faktiskt för tror det kommer bli riktigt roligt och trevligt! Ska även försöka bli lite bättre på att blogga så om jag har tid och sånt så får ni nog ett inlägg imorgon också. 
Saknar såklart min lilla vovve väldigt mycket också! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0