16/9-13

I lördags var det ju finsittning och vi blev ettor. Jag hade verkligen as roligt. På söndagen var det plugg som gällde. Idag har jag haft en muntlig redovisning och sen har vi arbetat med en uppgift inför ett seminarium. Efter skolan var jag och handlade eftersom mitt kylskåp var verkligen tomt typ, hann inte handla i helgen. Sen har jag bara lagat mat och tagit det lugnt. Kände att jag behövde en paus från pluggandet ikväll. Har även pratat en hel del i telefon nu ikväll. Det är sjukt vad tyst det är att bo själv och tråkigt att inte ha någon att prata med. Imorgon börjar jag inte förrens vid ett egentligen men ska ändå mötas vid nio för att plugga till ett annat seminarium som vi har på fredag. Nu tänkte jag kolla lite mer på tv och sen sova. 
Bjuder på två bilder från i lördags! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0