12/9-13

Jag verken hann eller orkade blogga igår. Tog bilen vid 10 igår och hämtade upp en sen åkte vi till skolan. Regnade as mycket så var inte speciellt sugen på att cykla. Var en informations mässa igår så när man åkte hem hade man en hel del med sig. När jag kom hem började jag plugga och satt med det hela dagen. På kvällen gick jag ut och gick/sprang och det var det bästa jag gjort på hela veckan kände jag. Idag var jag i skolan redan vid 9 även om vi inte började förrens 13. Vi skulle jobba med ett grupparbete men blev klara väldigt fort så jag fortsatte att plugga med mitt egna. Hade sen en föreläsning på tre timmar och fy vad jobbigt det var. Höll på att somna hela tiden. Nu har jag precis lagat mat och ätit så ska sätta igång med att plugga. Längtar tills detta året är slut eftersom sen kommer vi inte ha lika mycket. Så hoppas verkligen att denna terminen går snabbt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0