Torsdag

Dagen har gått fort som alla andra dagar. Har hänt väldigt mycket i veckan så tänkte berätta lite kort och fort. Jobbar för fullt nu och har fått jobb på ett och samma ställe fram till mitten av februari. Ganska skönt faktiskt. Har inte tränat något i veckan för har varit sjuk men nu är jag nästan helt frisk igen så ska snart ta tag i det igen. Började skolan igår och var helt annorlunda än vad jag hade tänkt mig. Kommer knappt vara i skolan någonting eftersom vi ska göra allt på egen hand. Så nu har jag varit på biblioteket och lånat den första boken som vi ska läsa och om redan tre veckor är det prov. Dock så vet jag ens inte i vad så måste ta tag i det snart. Igår fick jag tillbaka min älskade telefon så nu är jag väldigt lycklig.

Imorgon ska jag öppna på jobbet så börjar kvart över sex i Hestra och jobbar till halv två. Sen vidare till nästa jobb som jag börjar direkt när jag slutat det första. Dock är det inte så länge, kommer sluta runt tre, fyra någon gång. Men ändå jobbigt att behöva gå upp lite innan fem typ. Så nu tänkte jag lägga mig i sängen och försöka sova så jag inte är allt för trött imorgon. Puss hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0