Tisdag

Igår tränade ju jag, första gången på väldigt länge. Spinning var det som gällde och det var skit jobbigt men ändå skönt. Idag tänkte jag åka och simma men eftersom jag fick väldigt ont i mitt knä igår och har fortfarande lika ont så blev det inget med det. Så min dag har jag spenderat med film och sova lite då och då. Har även träffat min vän Angelica en stund idag. Imorgon börjar jag jobba igen och jag vet inte hur jag ska klara av att gå upp, men det ska nog gå. Tänkte simma imorgon istället efter jobbet. Det tråkiga är att simhallen i Gislaved är stängd så får åka till Anderstorp istället. Så vi får hoppas att jag inte är allt för slut imorgon efter jobbet så jag orkar med att simma. Nu tänkte jag kolla på någon film och sen försöka sova så jag kommer Upp imorgon. Puss hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0