Onsdag

Har inte bloggat på ett tag nu har verkligen inte haft orken till det. Händer inte så mycket just nu eftersom jag jobbar hela tiden och jag är sjuk. Har varit sjuk till och från ganska länge nu så jag åker till jobbet och sen går jag nästan och lägger mig på en gång när jag kommer hem. Så det kommer inte bli någon träning denna veckan heller. Ganska surt, nu när jag äntligen har tagit tag i mitt liv igen så är jag sjuk hela tiden istället... På fredag är jag ledig så skulle vilja åka iväg och shoppa då men vi får se hur det blir med det. Annars i helgen ska jag bara ta det lugnt och plugga och sånt. Eftersom jag har prov om en vecka så måste ta tag i det nu. Ska även försöka börja läsa i boken som jag också har i läxa. Jag ska också framkalla lite bilder hade jag tänkt men eftersom jag är grymt dålig på att ta bilder så har jag inte särskilt många så om någon gullig människa har bilder på oss två tillsammans får du/ni gärna skicka det till mig. Skulle verkligen uppskatta det. :) Nu ska jag lägga mig i sängen igen och fortsätta kolla på serie. Funderar även på att ta lite glass också för att kyla ner halsen. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0