00.16

Har inte gjort allt för mycket idag, vaknade av ett samtal av Heidi vid tio ungefär men var så himla trött så jag somnade om efter en stund. Ungefär vid tre tror jag det var så vaknade jag av ännu ett samtal men Angelica denna gången. Efter någon timme gick jag upp och fixade mig och sånt och åkte sen till Heidi eftersom hon kom hem idag och herregud som jag har saknat henne, har även varit hos Angelica en lite sväng och nu sitter jag här hur pigg som helst och har skit tråkigt. Funderade stark på att ta en powerwalk innan men kom på att jag inte har någon musik som jag kan lyssna på så det sket sig. Jag får tillbaka min telefon i början av nästa vecka och jag är hur lycklig som helst, känns helt tomt när jag inte har den. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0