Torsdag

Sista jobbdagen för denna veckan och det är väldigt skönt att jag är ledig imorgon. Dock har jag väldigt mycket som jag tänkt göra men det ska jag nog hinna med. Ska börja dagen med att sova ut och sen ska jag även hinna med att träna, plugga, städa mitt rum och kolla lite högskolor och även lägenheter. För tanken är att jag ska börja plugga till hösten och då ska jag även flytta isåfall. Sen ska jag även försöka göra en budget så att jag kan spara pengar för det är jag grymt dålig på och känner att jag måste lära mig det tills jag flyttar. Idag har det varit en väldigt rolig dag på jobbet och vi kollade på film, blev Lotta på bråkmakargatan och herregud vad roligt det var. Både att se filmen och se hur roligt barnen tyckte det var. När jag kom hem hade jag tänkt träna men blev att jag åkte till chili thai med min familj istället. Så vi firade lite att det vara alla hjärtans dag idag. Nu ligger jag i säng och har skit mycket ångest över livet. Liksom hur ska det gå när jag bor själv, kommer jag att klara av att flytta till en stad helt själv där jag inte känner någon, hur ska jag kunna klara av att leva själv, laga mat och sånt typ. Jag får öva lite på allt när mor och far är i Thailand. Nu tänkte jag kolla om det finns något roligt att kolla på. Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0