Söndag

Igår låg jag nästan i sängen hela dagen för mådde inte så jätte bra så kände att det behövdes. På kvällen hade jag film mys med Heidi och Nellie. Idag vaknade jag ungefär vid tio så låg och kollade lite på en serie och vid elva började jag plugga. Har suttit och plugga tills nu så nu är jag klar med allt. Ska bara få in allt i huvudet också så jag kan det tills på onsdag då vi har prov. Tänkte ta en paus innan och gå ut och gå men bestämde mig för att göra klart allt och jag tror att jag ska åka och simma idag istället. Känns lite bättre att simma än gå ute i denna kylan med mig hosta. Skulle även vilja sola idag så vi får se om jag hinner med det sen eftersom jag har enhel del att göra idag. Kanske skriver sen om jag hinner och orkar. Puss hej

Saknar Thailand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0