Onsdag

Tror jag blir galen snart. Har varit sjuk väldigt länge nu. Eller sjuk och sjuk kanske man inte ska kalla det men har fortfarande min jobbiga hosta kvar, förkyld och lite ont i halsen. Dessa tre sakerna har jag haft väldigt länge nu, har även haft feber till och från men nu verkar det som att den är helt borta iallafall. Istället har jag fått jävults ont i mina öron. Började i det högra och smyger sakta men säker till det vänstra också. Så får bara ondare och ondare i vänstra nu också. Ja, jag tycker faktiskt synd om mig själv för varit sjuk Mer eller mindre i en månad nu och jag får inte träna något som jag så gärna vill.. Nog om detta, ligger i min säng nu och det började nyss en film på tvn som jag tänkte kolla på lite och sen sova. Puss hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0