Onsdag

Dagarna bara flyger iväg och det är redan 13 februari. Så alltså är det bara 8 månader kvar tills jag blir 20 år. Det är mindre än en månad kvar tills mina föräldrar lämnar mig i två veckor för att åka till Thailand. Börjar bli frisk nu så nästa vecka börjar jag träna ordentligt igen och tar tag i mitt liv ännu en gång. Hoppas bara att jag kan hålla på med det ett tag och inte bara bli sjuk hela tiden. På tal om annat så är jag grymt sugen på att tatuera mig så jag funderar på om jag ska ta och göra det snart. Ska bara få mod till det eftersom på det stället som jag har tänkt tatuera mig har jag hört gör sjuk ont. Nu tänkte jag gå upp och lägga mig i sängen och kolla på någon film och sen sova. För ska upp tidigt imorgon också men på fredag är jag ledig, hur skönt som helst. Puss hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0