Fredag

Klockan är snart halv fyra och jag tycker att jag har hunnit med hur mycket som helst idag. Åkte först till biblioteket och lånade om min engelska bok sen har jag stor städat mitt rum, städat lådorna i min byrå, kollat igenom lite kort, beställt lite kläder från internet och rensat ut lite kläder från en utav gaderoberna. Så nu tänkte jag kolla igenom lite mer kort och sen framkalla några där efter ska jag plugga lite och sen städa min toa om jag orkar. Senare vet jag inte redigt vad som händer, kanske bara vara hemma och ta det lugnt. Skulle egentligen behöva det eftersom att jag fortfarande är lite sjuk men vi får se vad jag hittar på. Skulle vilja gå ut på en powerwalk idag också men tror inte att jag kommer få det för har sån hosta och sånt. Men man kan ju alltid hoppas. Nu ska jag fortsätta kolla igenom lite kort, kanske lägger upp några sen om jag känner för det. Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0