Fredag

Tiden har bara flugit iväg idag men har hunnit med väldigt mycket än så länge faktiskt. Vaknade lite innan nio och kunde inte sova mer så var ganska besviken. Men jag började läsa lite i min engelska bok och sen har jag städat mitt rum plus min toa, träffat Angelica så vi fikade lite och spelade lite kort och sånt. När hon gick började jag vika lite tvätt och ska ta en paus i det nu och färga håret och sen fortsätta med det. Sen ska jag plugga lite mer och även träna lite. Vet inte om jag orkar gå ut och gå annars blir det bara lite styrka här hemma. Ikväll vet jag inte redigt vad jag ska göra ännu. Men något kommer jag la alltid på. Puss hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0