16.31

Har suttit och kollat igenom alla mina bilder nu, är inte så jätte många men endel var det och det väcker så många känslor och minnen. Både bra och dåliga minnen.. Vissa saker saknar man väldigt mycket och vissa saker undrar man hur man tänkte på den tiden. Här kommer lite bilder iallafall.

Jag tog studenten och var väldigt lycklig!
Jag saknar att vara utomlands. Sol, värme, bada, shopping, allt!

Har kommit på att ett utav mina största misstag i livet var att sluta på fotboll!

Blev även en bild från förra helgen då vi var på höganloft!


Skulle kunna lägga in hur mycket blider som helst men detta fick räcka. Kanske lägger inte endel bilder någon annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0