Torsdag

Dagen har gått väldigt fort idag för skulle velat hinna mer ännu mer när jag ändå var ledig idag. Åkte ner till Angelica en liten stund före jag skulle till skolan. Åkte sen till skolan och pratade med en som har hand om komvux så i Januari börjar jag plugga upp mitt betyg i engelska b. Kommer dock ha kvällskuser så det är lite surt men ändå bra för då kan jag jobba på dagarna. Så det blir nog bra ändå. Åkte hem och kollade lite på serier sen kom Angelica till mig. Hon åkte nästan när mor kom hem så hänge med mor till samhället och sen till ica. Har fått i mig lite mat nu och tänkte ta en powerwalk, jag vet att man inte sak äta före men hade faktiskt inte tänkt att gå ut men gör det ändå. Hade velat hinna med att städa mitt rum och sånt idag men det gör jag i helgen istället kanske om jag orkar. Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0