Söndag

Har haft en hur bra helg som helst även att vissa saker har förstört en del men så är det ibland. I fredags var jag hos kiroprakton och allt gick bra där efter åkte jag och Angelica till Ullared. Fick med mig väldigt mycket hem både till mig och julklappar. På kvällen skulle jag träffa Heidi och vi bestämde helt spontant för att dricka, vi fick även med oss Daniel, Emil och Alexander. På lördagen var jag väldigt seg eftersom det inte blev många timmars sömn men träffade iallafall två vänner och sen bestämdes det att vi som hade varit på fredagen skulle åka på bio. Men det slutade med att vi bara åkte till Borås och åt och sen hem och drack lite. Idag har jag nästan bara kollat på film och sen åt vi smörgåstårta eftersom det är farsdag idag! Där efter bestämde jag mig för att gå ut och gå så nu sitter jag i min säng nyduschad och ska snart sätta på en film och sova. Kommer nog somna ganska fort idag för det har inte blivit många timmars sömn i helgen. Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag! Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0