Onsdag

Jobbade ju från nio till halv fem igår så var helt slut när jag kom hem men åkte ner till Angelica en stund ändå. Blev jobb idag också på samma ställe men började sju istället och slutade halv fem idag också så det har varit en väldigt lång dag. Men har haft väldigt roligt med barnen idag och det har blivit många skratt. Har iallafall hunnit med att ta en powerwalk idag tillsammans med Heidi och jag kom hem för inte så länge sen så nu tänkte jag gå in i duschen och sen kolla på en film. Imorgon är jag ledig eftersom jag ska upp till skolan och kolla om jag kan börja på komvux. Ska läsa upp ett betyg så att jag kan söka in till en högskola sen. Så jag hoppas att jag kan börja redan i Januari men vi får se vad hon säger imorgon. (Jag ska försöka bli bättre på att ta bilder så bloggen blir lite roligare iallafall.) Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0