Måndag

Idag hade jag inget jobb så sov tills jag vaknade och kollade lite på film. Sen bestämde jag mig för att ta en powerwalk och fick även med mig Hannah. När jag kom hem fortsatte jag kolla på film sen har jag även sålt min Swedish house mafia biljett idag efterosm jag inte kan gå på det för på tisdagen ska jag ta ut min andra visdomstand och det är på torsdagen. Ganska surt men så är det just nu även om jag väldigt gärna skulle viljat gå på det. Bestämde mig sen för att ta en till powerwalk men själv denna gången så kom nästan hem nyss. Nu tänkte jag hoppa in i duschen och sen kolla lite på tv och sen försöka sova för har fått jobb imorgon. Imorgon jobbar jag nio till halv fem i Reftele dessutom så blir nog en lång dag imorgon men det blir nog bra. Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0