21,28

Dagarna rullar på och jag har skit tråkigt hela tiden verkligen. Dagarna ser lika dana ut just nu, ligger i sängen, äter lite och går ut och går med min hund. Inte skit roligt alltså. Denna dagen har sett lite annorluna ut då jag vaknade upp på soffan och gick upp till sängen igen och sov en stund till. Sen var det film, mat och gå ut med hunden som gällde. Där efter satte jag mig på cyklen och cyklade hem till min vän Heidi. Lite roligt då båda nästan ser lika dana ut just nu, lika svullna ungefär och samma smärta typ. Stannade inte så länge för kände att jag var tvungen att vila så cyklade hem igen och la mig i sängen. Efter ett tag var jag lika uttråkad igen så bestämde mig för att ta en liten promenad. Var ju inte mitt bästa beslut precis då det känns förjävligt i munnen nu så nu blir det att lägga sig i sängen igen och sätta på ännu en ny film. Hoppas bara smärtan och svullnaden är borta tills nästa vecka då det är en hel vecka med jobb som väntas. Puss hej. 

Bjuder på en bild från Turkiet. Vill ha sol och värme nu.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0