Måndag

Skrev nyss ett väldigt långt inlägg men precis innan jag skulle trycka på publicera ångrade jag mig och raderade allt. Det gjorde jag för att mitt liv angår inte alla människor där ute i världen. Jag vet att det inte är många som läser min blogg och vissa av dom personerna har ingen anledning att veta något om mitt liv för vet vad som händer isåfall. Därför har jag valt nu att bara skriva om helt allmänna saker och alltså inte mycket om själva mitt liv, kan hända att jag även låser den eller ta bort den helt och hållet. Vi får se hur jag känner på söndag när jag har kommit hem från Göteborg och sluppit denna skit hålan och alla människor här. (Inte alla, vissa kommer jag sakna för vissa människor här är väldigt bra och ni vet vilka ni är!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0