Söndag

Har haft en väldigt bra helg. Jobbade i fredags till tolv och som vanligt går jag hem med massa färg i håret. (som självklart inte går bort när man duschar) Vidare till Värnamo för att hälsa på mormor och där efter lite shopping. Senare på kvällen kom en vän till mig. Lördagen bestod utav att sova halva dagen och städa den ena garderoben. Där efter börja fixa sig för att köra några till Chappen och sen till Anderstorp för att dricka lite själv. Kom hem ganska sent och somnade ännu senare. Därför har jag sovit halva dagen idag också och bara legat i sängen. Tänkte försöka sova snart igen för att kunna komma upp till jobbet imorgon. Bara sju veckors jobb kvar och fasen vad jag längtar tills det är över. Puss hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0