Bara för att jag är ledig!

Är ledig denna veckan och det är nog det bästa valet jag gjort på hela sommaren. Även att vädret inte är det bästa har jag det ganska bra ändå. Just nu ligger jag fortfarande i sängen, har inte orka gå upp ännu men det börjar bli lite tråkigt så tänkte städa min ena garderob eller nåt. Har även planerat in massa saker jag ska göra. Ska ha mina spa med mig själv, hälsa på mormor, förmodligen Ullared imorgon och massa andra saker. 

I måndags åkte jag ner till Helsingborg för att överraska min mor och far så stannade där tills igår. Vi tog det bara lungt och jag och mamma var inne på Väla en sväng så fick även med mig lite saker hem. 

Tänkte gå upp ur sängen nu och städa garderoben men kände att det fanns inte så mycket ork till det så kör på mitt mini spa nu stället! puss hej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0