Tisdag

Var helt okej att jobba igår men vaknade med världens halsont och hoppades att det skulle försvinna under dagen. Självklart gjorde det inte det och när jag kommer hem lägger jag mig på soffan. Febern kom sakta men säkert. Eftersom att jag skulle jobba försökte jag somna väldigt tidigt. Somnade första gången runt halv åtta ungefär och vaknade efter 30 minuter typ. Gick upp och la mig i sängen och somnade lika fort där. Vaknade massa gånger i natt och febern försvann inte så blev inget jobb för mig idag.

Idag är det alla hjärtans dag och jag kommer fortsätta spendera den dagen som jag har gjort hittills. Sova, vakna, film, sova och så vidare. Exakt så har min dag sett ut och den lär ju inte bli bättre heller...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0