Söndag

Helgen har varit lite upp och ner, för det mesta bra. Var i Halmstad i lördags för att kolla på balklänning men det fanns ju inte speciellt mycket så ett linne och en annan klänning fick hänga med mig hem istället. På kvällen åkte jag till Anderstorp för att fira Ellen och sen tillbaka till Gislaved för att fira Beata. Har gjort lite saker som jag aldrig annars brukar göra men någon gång måste jag la också göra det. Tack mina fina vänner ni är guld värda, ni veta vilka ni är! 

Nu tänkte jag sätta på en film och försöka somna tidigt eftersom jag ska upp vid kvart över fem imorgon för jag ska jobba.

Kommentarer
Postat av: hannah

love you!

2012-02-12 @ 23:38:30
URL: http://hannahpernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0