Onsdag

Hatar såna dagar då man bara tänker på allt. Det är såna dagar man vill att tiden ska gå fort och dagen bara ska ta slut. Idag är det en sån dag. Har verkligen försökt med allt typ så att tiden ska gå så fort som möjligt men så klart fungerar det inte. Har städat, sovit i två timmer, kollat på två avsnitt av världens bästa serie, pluggat lite, kollat på balklänningar och vanliga kläder och varit ute och gått i 30 minuter och klockan är bara kvart över åtta nu. Helt sjukt vad tiden går sakta idag och jag hatar det. Så nu ska jag fortsätta att sysselsätta mig med saker och hoppas på att tiden går ännu fortare och att jag blir trött så det kan bli en ny och bättre dag.

Kommentarer
Postat av: hannah

<3

2012-02-09 @ 18:41:00
URL: http://hannahpernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0