Måndag

Jag är trött på alla människor! Att alla talar om hur man ska vara och bete sig att man inte får göra si och inte så och man måste vara på ett speciellt vis och blablabla... Alltså låt alla vara hur dom vill och skit i dom för det är ens eget liv och man gör precis vad man vill så ni kan ju bara skaffa er ett eget liv istället för att leva på alla andras. Och sen, att bli sur över det, allvarligt talat vi är inte 12 år längre. Jag vet att jag skrev att man inte skulle låtsas vara vuxen för någon dag sedan men detta handlar om en helt annan sak. Jag säger bara väx upp!

Kommentarer
Postat av: Heidi

KRAM!! <3

2012-02-27 @ 21:12:47
URL: http://hhansen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0