Onsdag

Dagarna bara rullar på och för det mesta jobbar jag. Det har kommit massa snö och jag gillar verkligen inte det. Visst det är mysigt men det är kallt och jag hatar kyla. Har länge velat åka och shoppa men det har aldrig varit någon som kunnat hänga med mig så idag eller bara för någon timme sen bestämde jag mig för att åka ner till stugan imorgon efter jobbet. Dock själv nu också men kan vara skönt med lite ensamtid också. Så på fredag ska jag äntligen shoppa. Har inte bestämt om jag åker på hem fredag eftermiddag eller om det blir på lördag förmiddag för på lördag ska jag på 40-års fest. Ska försöka bli bättre på att blogga men ni vet ju hur det alltid går med det.. Aja nu ska jag kolla på GA och sen sova så att jag orkar med sista jobbdagen för denna veckan. Puss hej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0