Onsdag

Blev inget jobb idag så det har varit en ganska skön dag. Började dagen med att hälsa på mormor och där efter var jag och Angelica i samhället dock så hittade jag inget så det var lite tråkigt. Men köpte ett ljus iallafall så åkte ner till farfar och tände det. När jag kom hem kollade jag på något avsnitt av GA och fixade lite i mitt rum. Nu har jag lite småttpanik över vad jag ska ha på mig på nyår eftersom jag har inte hittat något när jag varit ute och kollat så det får bli något som finns i mina garderober denna gången. Lika bra det kanske eftersom jag andvänder bara mina nyåsklänningar en gång. Ska fortsätta kolla lite nu sen ska jag fixa lite mer i rummet och där efter sova för ska ju upp vid typ fem imorgon. Puss hej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0