Torsdag

Tiden bara rusar iväg och snart är det helg igen. Denna gången är det långhelg och jag har endel planerade saker. Imorgon kommer jag och min kära vän Hannah åka ner till Helsingborg och åker hem på lördag igen. Men bara för att det är helg kan man inte släppa allt ändå för måste även plugga och jobba lite. Så nu har jag sovit  två timmar och nu blir det städa, packa och plugga. Inte skit rolig kväll men det behövs också göras. 


Kollade igenom lite bildern nu med och hittade denna bilden på mig och Hannah från Peace and love 2011.

Kommentarer
Postat av: hannah

Skönt att åka iväg imon tycker jag!! saknar P&L när man tittar tillbaka på bilderna.. :(

2012-04-27 @ 00:04:47
URL: http://hannahpernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0