18 år!

Har haft världens bästa födelsedag!

Torsdag hade jag, Hannah och Heidi planerat att gå till hotellet och så skickar båda två att de inte kan gå ut för olika anledningar. Efter någon timme kommer Hannah, Heidi, Amanda och Erica hem till mig och sätter på mig ögonbindel och så hamnade vi hemma hos Heidi sen vidare till hardys och hotellet.

På fredagsen skiulle jag och Heidi ut och jag skulle komma till henne först och när jag kommer står massa underbara människor innanför dörren och sjunger för mig. Sen skulle vi ut och åka lite, de sätter på mig glasögon med tejp på så jag inte ser något och då hamnade vi i Halmstad. Har verkligen haft hur roligt som helst båda dagarna och jag uppskattar verkligen allt ni gjorde för mig!!!

Kommentarer
Postat av: pumpsen

gött att du hade kul fridis :-D grattis igen! =)

2011-10-18 @ 00:59:50
URL: http://pumpski.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0