Tisdag

Jobbig dag, knappt någon sömn inatt och dagen börjar med att jag försover mig till halv åtta. Snabb som jag var så hann jag till skolan i tid ändå. När jag och Hannah kommer till skolan får vi reda på att vi inte hade första lektionen så skulle då haft sovmorgon till 10.20 egentligen. Har hållt på att somna i skolan hela dagen och när jag kommer hem lägger jag mig och sover i en och en halv timme typ men är fortfarande lika trött. Nu ska jag få i mig något att äta och senare kanske träffa Heidi. 



Förstår inte riktigt hur ni tänker, varför är det bara jag som har gjort fel och varför är det bara mig ni klagar på hela tiden? Jag orkar inte med det längre.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Gillar starkt att du börjat blogga oftare nu! Då behöver man inte klicka in på din blogg hela tiden när INGENTING har hänt. :) Dude, you're awesome! <3

2011-11-09 @ 00:40:07
URL: http://heidihansen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0