I do it my way

Min dag har sett ut som den brukar göra nu för tiden. Först skolan sen hem och lägger mig i soffan för att sova en stund sen går jag ut och går och när jag kommer hem lägger jag mig i sängen och kollar på film. Såhär ser mina dagar ut nu och jag tycker det är as tråkigt men jag har ingen ork till något annat. Frunderar på om jag ska hoppa in i duschen nu och sen sätta på en film och sen sova. Tror det blir så. Imon kommer dagen se lite annorlunda ut iallafall för då ska jag till Anna och Jonas för att fria att Jonas fyller år.

Kommentarer
Postat av: Dominicmiriam

Very informative. Great site. Really professional.

2011-05-28 @ 19:15:45
URL: http://dominicmiriam.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0