I can't tell you what it really is

Jag vet inte riktigt hur du har det just nu och jag vågar inte fråga hur det är med dig heller. Jag minns inte när jag pratade med dig sist och sist jag såg dig var i somras. Jag saknar dig så mycket, du förstår inte.. Allt du har gjort är så jävla dåligt av dig och du bara fortsätter du skiter i allt och alla. Jag vet inte vem du är längre och hur tror du det känns? Någon som man har älskat så mycket och man känner inte personen längre. Kan ju säga att det känns inte alls bra. Vill att allt ska vara som när jag var liten då jag inte visste detta men bäst av allt hade varit om du inte var så trög som du var. För då hade jag känt dig nu och då hade jag vetat att du mådde bra. Men nu är det som det är och jag vet att jag kommer inte få lära känna dig igen för det är du som väljer och jag vet redan vad ditt val är...

Kommentarer
Postat av: Hannah

Gumman då, vet precis hur du känner eftersom det är exakt samma sak mellan mig och min.. Ja jag tror jag vet vad du menar?? Det är jobbigt som bara den! Älskar dig min fina vän och finns alltid för dig! <3

2011-03-07 @ 23:38:46
URL: http://hannahpernilla.blogg.se/
Postat av: hannah

Jag förstår det :( men du klarar det!! <3



Ja ellerhur haha, slipper jag vara rädd för honom mer förhoppningsvis ;)

2011-03-08 @ 08:47:43
URL: http://hannahpernilla.blogg.se/
Postat av: Klara

jag älskar dig också!!!

2011-03-10 @ 07:30:37
URL: http://klaraemiliajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0