Tisdag

Det är bara tisdag och jag är rastlös som fan på dagarna ligger jag bara i soffan hela tiden typ. Har inte ork till att göra något men jag får hoppas att det blir ändring på resten av veckan. Dagen börjar med att jag gick upp ur sängen och la mig i soffan och låg där nästan hela dagen sen kom Frida och Josefin en liten stund. Och nu ligger jag i sängen och har nyss kollat på ett avsnitt av one tree hill så får sätta på en film nu också och sen ska jag sova. Kan ju också säga att jag har hittat min nya favorit låt som jag har lyssnat på minst tio gånger idag. 
En bild från midsommar som spenderades i Halmstad med underbara människor!

Kommentarer
Postat av: hannah

hej

2011-02-16 @ 19:29:00
URL: http://hannahpernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0