Pratar först tänker sen

Alla har något dom inte vågar säga till någon. Alla har något som dom inte vågar erkänna för sig själv. Jag vill så gärna säga det till dig men jag vågar inte. Jag vågar inte för jag vet inte vad svaret kommer att vara. Det kanske är det som jag vill höra men det kan också vara svaret som jag inte vill höra. Någon dag ska jag säga det, det lovar jag er. Oavsett ifall jag vågar eller inte så kommer jag att säga det ändå. Jag säger så mycket som jag inte vill säga idag, efter att jag har sagt saker ångrar jag att jag har sagt det och vill bara vrida tillbaka tiden och få det osagt. Jag säger saker och tänker sen. Så varför skulle jag inte våga säga detta? Samma sak typ...

Kommentarer
Postat av: mathilda

<3

2010-06-13 @ 14:34:13
URL: http://ttillan.blogg.se/
Postat av: Frida

Finns! <3

2010-06-13 @ 22:31:56
URL: http://bommen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0