Måndag

Varför ska det vara så dåligt väder? Kan det inte vara sol och varmt istället.. Idag har det gått ganska snabbt i skolan, har knappt gjort något för imon slutar vi. Underbart. Men kommer inte att vara ledig länge för på onsdag börjar jag att jobba och kommer att jobba väldigt mycket i sommar. Nu ångrar jag lite att jag sa att jag kunde jobba så mycket men det blir la ganska gött när man har jobbat klart.

Nu ska jag byta kläder för dom är as blöta efter att jag cyklade hem från skolan för det spöregnade sen ska jag ut med mamma och hämta mina kläder som jag har beställt sen får vi se vad som händer.



Kommentarer
Postat av: Frida

I really love you!

2010-06-07 @ 19:33:20
URL: http://bommen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0